Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil

Zaawansowane

Jak pozbyć się z rynku firm windykacyjnych

Jak pozbyć się z rynku firm windykacyjnych
19 kwi 2011 - 19:01:46
do wszystkich.
Proszę nie zaśmiecać tego wątku. zależy mi na zbieraniu dowodów a nie na co zrobić, jak pomóc.W tych sprawach są odnośniki w innych forach. chcę aby ten wątek służył dokumentowaniu łamania prawa i naciagania prawa. pozwoli to niewątpliwie do pisania do naszych "przedstawicieli" ale i przestawicieli unijnych i stowrzyszeń międzynarodowych związanych z łamaniem praw człowieka.
Nie jestem humanistą - raczej rachunki. dlatego tez prosze o pomoć w ewentualnym sformuowaniu pism do instytycji mających wpływ na przestrzeganie prawa w naszej ukochanej Rzeczypospolietej. Nie jestem też z wykształcenia prawnikiem zatem każda pomoc na tym wątku jest bezcenna zgodnie z tym co zapewne wszyscy tu wyznajemy - prawo obowiązuje wszystkie strony. Organy Konstytucyjne powinny stać na straży jego przestrzegania. Organy wykonawcze powinny ścigać bezwzględnia łamiących prawo i tych którzy dla swoich celów je naciągają. Niewątpliwie dla mnie łamaczami prawa sa firmy windykacyjne, ktorych raz na zawsze należy się wyzbyć w imię praworządności.
ze swojej strony zmusze się i przepiszę ugodę proponowaną przez firmę kruk, ktora proponuje rozleżenie długu na raty udzielając mu jednocześnie kredytu. i mimo sprzeciwu mojej ukochanej zrobie to do końca świąt wielkanocnych 2011 r.proszę wszystkich dla dobra wszystkich, wpisujcie treści ugód lub podajcie odnośniki do nich. dla jasności , nie wpisujcie co zamierzacie, bo te kanalie mogą też czytać forum. Wspólnie jak powiedział kiedyś Pan Sklepowicz można coś osiągnąć, osobno nie / jak tak przynajmniej odczytałem sens jego wypowiedzi/i to jest prawda. Więc do roboty.
Re: Jak pozbyć się z rynku firm windykacyjnych
19 kwi 2011 - 19:42:37
Odniose sie do bezprawnych dzialan firmy Intrum Justitia.
Mchimo,iz pod koniec ubieglego roku UOKiK ukaral te firme za stosowanie niedozwolonych