Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil

Zaawansowane

BPH oszuści

BPH oszuści
10 kwi 2013 - 19:56:55
Zwracam się z prośbą o pomoc bo już nie wierzę w sprawiedliwość i uważam, że szary człowieczek nie ma szans na to, aby udowodnić winę takiemu monopoliście jak bank. Nawet sąd trzyma stronę banku. Jak to mi sędzina powiedziała-nie znam się na tym a na opinię specjalisty mnie po prostu nie stać. Tak więc przegrałam w sądzie i nie stać mnie na odwołanie do wyższej instancji.
Mój problem dotyczy karty kredytowej w BPH SA . Na różnych forach czytałam ,że ten bank ma w swoim zwyczaju oszukiwanie ludzi ,że stosuje niedozwolone praktyki ,że kilkakrotnie był za to ukarany. Może pokrótce opiszę o co chodzi.
w.2006 r zawarłam z GE Money Bank SA ( obecnie Bank BPH SA ) umowę o kartę kredytową z początkowym limitem 2.400 zł, w 2007 r bank zwiększył kwotę limitu do 3.400 zł a następnie w.2008 r do kwoty 4.800 zł. Tak więc mój limit na karcie to 4.800 zł czyli nie mogłam wydać więcej niż wynosił limit. Kwota jaką wpłaciłam na konto banku to 9.152 zł, a więc ponad 100% więcej niż wynosił mój limit. Z uwagi na, iż nie zawsze spłacałam należne kwoty w terminie, rozumiem, że bankowi należą się odsetki karne. Nie rozumiem jednak dlaczego bank domaga się ode mnie kwoty 4.830,30 zł skoro od dawna nie korzystam z karty a, jak już wspomniałam, na konto banku wpłaciłam grubo ponad 100% limitu jaki miałam na karcie
Obecnie otrzymałam zawiadomienie o wszczęciu egzekucji od komornika Czuję się pokrzywdzona przez ten bank, przez decyzję sądu. Straciłam wiarę w sprawiedliwość. Czy ktoś może mi pomóc? Bo nie rozumiem dlaczego mam zwracać temu bankowi jakiekolwiek pieniądze skoro zrobiłam to już dawno. Błagam o pomoc!!!! Utrzymuję się wraz z 17 letnim, chorym synem, za 200 zł miesięcznie….nie stać mnie na to aby „dorabiać” ten bank. Czy jest jakaś sprawiedliwość, która dotyczy szarych ludzi????
Re: BPH oszuści
11 kwi 2013 - 10:07:39