Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil

Zaawansowane

Re: ugoda kredytu hipotecznego a komornik

ugoda kredytu hipotecznego a komornik
04 kwi 2013 - 09:58:35
prowadzilam dzialanosc godpodarcza 12 lat zatrudnialam 20 osob kiedy przyszedl kryzys wypowiedziano mi umowy i musialam pozwalniac pracownikow z dnia na dzien... Nadmieniam ze zatrudnione osoby i ich pensje sa na czysto , sprzedalam samochody wiec w tym przypadku jestem ok ale firma popdala w dlugi z tytulu telefonow i czynszow ale tylko na mnie i wspolnika US tez jest zaplacony moj wspolnik robil mi klopoty wiec sama wzielam kredyt i splacalam reszte ale dlugi rosly troche trwalo az udalo mi sie zlikwidowac firme wszystk,nie mialam na rate kredytu nie mialam za co zyc ...wyjechalam za granice aby przezyc Opiekuje sie obecnie starsza osoba ale moja praca wystarcza tylko na rate i zycie

bank nie chcial isc na ugode nawet juz nie odpisywali na moje pisam ,wymyslilam poreczyciela ale tez sie nie zgodzili Napisalam do TVN i przyjechal redaktor wiec bank podpisal ugode bojac sie chyba tego reportazu
wiec sie udalo podpisac ugode z poreczycielem chociaz nie mialam dochodwo ale znowu urodzil sie problem nowy ...komornik za dlugi firmy ( moj wspolnik ma rozdzielnosc majatkowa) wpisal sie do mojej w ksiege wieczystej splacanej juz regularnie hipoteki obecnie po ugodzie mam ja na 30 lat ze wzgledu na mlody wiek osoby ktora poreczyla ...Dostalam pismo z banku o ujawnieniu ,oddaniu domu do uzytku bo chcialam go jak najpozniej oddac do uzytku tak wiec dowiedzialam sie tym sposobem o wpisie komornika do ksiegi Kompletnie nie wiem co robic ...nie mam pomysly na nic bo tez nie mam sily walczyc a walcze juz 6 lata Moze sprzedam ten dom ale wpisany jest w ksiege komornik ...okazalo sie ze kredyt jest wiekszy niz wartosc domu Dom stoi w atrakcyjnym miejscu nad jeziorem wiec szybko go sprzeda ale co z kredytem na hipoteke bo wartosc domu jest mniejsza niz kredyt zostanie ...bo wyglada na to ze beda chcieli ugotowac poreczyciela Nie wiem co mam zrobic Prosze o pomoc
04 kwi 2013 - 10:11:12
przepraszam za bledy ale wciaz placze nie potrafie sie skupic...Bardzo prosze o pomoc
04 kwi 2013 - 11:39:47
mam pytanie
jak dlugo on moze tam byc wpisany skoro mam kredyt na 30 lat
a ugoda jest swieza wartosc domu jest mniejsza niz kredyt
kjt
04 kwi 2013 - 10:13:40
Spokojnie, opisz sprawę na podstawie dokumentów i wyślij na astrea59@o2.pl. I zobaczymy, czy potrafimy coś zrobić.
19 sie 2013 - 07:56:07
It's a properly known point when men want terrific Nike Air Max 90 shoes they look into Nike. Whether they could be utilized for actively playing basketball or any sport, you're just attempting to look sharper if you are wearing skinny jeans, you can depend on Nike to get shoes which have been appropriate for just about any situation in addition to every quality. Now you can find several new versions hitting that stores these days that will be making quite the idea.

One from the really excellent looking Nike Dunk SB High basketball shoes and boots for men is the Nike Soar Kobe. With it can be flexible grooves it's able to improve freedom and articulation. This also boasts the herring bone fragments and strong rubber intended for added help. Due to the EKG pattern what's more , it gives you a no marking traction. Moreover, there's an entire length phylon mid-sole in addition to a middle foot shank. This boot also incorporates some of the new engineering fly cable, providing the ultra transportable comfort, and also the tongue will be marked with Kobe's title. Users of this shoe credit score it rather high intended for maximum ease and comfort and support.

You are certain to get an outstanding range with ankle motion due to the low major silhouette, plus it supports people having your best motion power ever! Further perks of this model undoubtedly are a carbon soluble fiber arch plate with special Cheap Toms Shoes UK support, in addition to heel help provided by the molded additional heel counter.

If you favor a shoe which has a light pounds feel, with ideal support from a reduced amount of of engineering, then you'll want to check out there the Nike Dunk SB Low. You'll also find it is sold with that Nike Shox technology to present you with optimum ease and comfort and cushioning. You'll just like the way the rubber out-sole has given to you quick the courtroom moves and a detailed grip.

Having quite a few styles plus colors to pick out from, you may see something this fits every person's range old and private taste. Know that these shoes are designed to previous, so avoid being concerned that your hard usage use of which will cause them to help fall apart done to you. A lots of people include several pairs of Nike Air Max UK Sale shoes that will color show style with a number of outfits many people wear, or a special pair many people firmly believe helps these people be a new winner while playing selected sports or games.
Dowody o byciu windykatorem są tylko odnośnie kjt!
21 sie 2013 - 18:12:10
@ typ niepokorny zapłać za internet bo jak wspominałeś wczesniej mogłeś "nie mieć dostępu do netu".Jesteś "onanistą prawnym" i masz kompleks mojego mgr.Wypisujecie takie bzdury,że "koń by się uśmiał"chociaz w twoim przypadku to obraźliwe dla konia.A kysz,a kysz z tego forum "brakujące ogniwa w teorii Darwina".Chociaż flama wyniosła się z tego forum-lepiej coś niż nic!
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować