Prawo nie dziala w stecz. Oczywiście pracownik banku mógł popelnic bląd, choc myśle, że bardziej mu zależało na prowizji niz na tym, że papiery maja byc w porządku....dlaczego nie złozyłes w banku reklamacji? dlaczego nie żądasz od banku podania podstawy prawnej? dlaczego nie wymagasz od banku kompetencji tego pracownika i tego czy on tam jeszcze pracuje? żadaj od banku wszystkiego co sie da pisz im wezwania do wydania uzasadnienia pisemnego! postrasz ich sądem i ewentualnym biegłym a też odszkodowaniem lub zadoścuczynieniem! ty masz miec władze nad nimi a nie oni nad toba! ty masz im stawiac teraz warunki a nie oni tobie!
co do w/w postu Doradca nie dodał że KNF ci nie odpowie na pismo he he he....
zloz skarge do arbitra bankowego za jedyne 50zł! niech on rozstrzygnie spór.
W każdym miescie jest taka instytucja jak Rzecznik praw konsumenta idz do niego!
w każdym miescie jednostki pozarządowe udzielaja darmowych porad prawnych idz do prawnika....mozliwosci jest wiele ale musisz z nich skorzystac