Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil

Zaawansowane

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

21 lis 2012 - 19:20:47
Prawo nie dziala w stecz. Oczywiście pracownik banku mógł popelnic bląd, choc myśle, że bardziej mu zależało na prowizji niz na tym, że papiery maja byc w porządku....dlaczego nie złozyłes w banku reklamacji? dlaczego nie żądasz od banku podania podstawy prawnej? dlaczego nie wymagasz od banku kompetencji tego pracownika i tego czy on tam jeszcze pracuje? żadaj od banku wszystkiego co sie da pisz im wezwania do wydania uzasadnienia pisemnego! postrasz ich sądem i ewentualnym biegłym a też odszkodowaniem lub zadoścuczynieniem! ty masz miec władze nad nimi a nie oni nad toba! ty masz im stawiac teraz warunki a nie oni tobie!
co do w/w postu Doradca nie dodał że KNF ci nie odpowie na pismo he he he....
zloz skarge do arbitra bankowego za jedyne 50zł! niech on rozstrzygnie spór.
W każdym miescie jest taka instytucja jak Rzecznik praw konsumenta idz do niego!
w każdym miescie jednostki pozarządowe udzielaja darmowych porad prawnych idz do prawnika....mozliwosci jest wiele ale musisz z nich skorzystac
Temat Autor Odsłon Wysłane

Błąd banku czy zła interpretacja.

Krzyś 1168 20 lis 2012 - 14:20:15

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

Doradca 461 21 lis 2012 - 15:31:48

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

juusta 485 21 lis 2012 - 19:20:47

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

Krzyś 475 26 lis 2012 - 09:04:09

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

juusta 498 26 lis 2012 - 20:31:25

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

Krzyś 434 27 lis 2012 - 10:00:51

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

juusta 567 27 lis 2012 - 15:35:13



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować