Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil

Zaawansowane

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

27 lis 2012 - 10:00:51
Witaj Juusta,

Oba pisma, które otrzymałem od banku były wygenerowane elektronicznie z centrali, a rozmowy i dokumenty dostarczałem do oddziału. Nie wyznaczyłem bankowi terminu na ustosunkowanie się do sprawy, nie otrzymałem również żadnej odpowiedzi od banku w związku z oświadczeniem które do nich napisałem, a także w kwestii próśb o wyjaśnienie (złożonych do BM i Ministerstwa) załączonych do maila wysłanego w piątek.Może sami też czekają na to wyjaśnienie.
Sprawa jest dość irytująca. Nie ma żadnego ruchu z ich strony. Dzisiaj lub jutro zadzwonię i spróbuję się czegoś dowiedzieć.

Pozdrawiam
Krzysiek
Temat Autor Odsłon Wysłane

Błąd banku czy zła interpretacja.

Krzyś 1169 20 lis 2012 - 14:20:15

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

Doradca 461 21 lis 2012 - 15:31:48

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

juusta 486 21 lis 2012 - 19:20:47

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

Krzyś 475 26 lis 2012 - 09:04:09

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

juusta 498 26 lis 2012 - 20:31:25

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

Krzyś 434 27 lis 2012 - 10:00:51

Re: Błąd banku czy zła interpretacja.

juusta 567 27 lis 2012 - 15:35:13



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować